När hösten kommer

Så startar också ALLA nya Tv- program på tv.
Igår var det dax för de Svenska Biggest Loser att göra entre i Tv.
Nu var jag och tränade den timmen

 så kunde tyvärr inte titta på programmet, men jag hade gärna velat sätt det.
Jag brukar kolla på de Amerikanska Biggest Loser som går på vardagarna klockan 19.00. Jag blir alltid så tårögd när jag tittar på det. Speciellt när de blir tvungna att rösta ut någon. Dom vill ju så gärna bli av med de extra kilona. Dom kämpar och kämpar det är beundransvärt tycker jag.

Och ikväll börjar årets Idol, jag hade tänkt att mysa ner i soffan och skratta, beundra, och skämmas lite för vissa har absolut inget där att göra. Fast dom gör ju jävligt bra Tv.

 

trevlig kväll allesammans
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0