Keso kaka

I den här familjen älskar vi Keso kaka



Det är hur enkelt som helst att göra och hur gott som helst.
Gör bara så här:
knäck 4 ägg i en bunke häll i en halv dl socker och vispa runt.
Ta sedan 1 dl vetemjöl (jag har dinkel mjöl i)
rör runt lite, häll sedan ner 500gram keso och 3 dl gräddfil.
Rör runt.
Sedan blandar ni ner 1 dl krossad sötmandel i smeten.
Häll alltsammans i en form och ställ in i ugnen i ca 1 timme
Ugnen ska vara på 175grader.
Smaklig måltid =)

Snart kommer snälla farmor och sitter barnvakt åt som.
Patrik ska på möte och jag har min träning på Onsdagar som jag helt inte vill missa!.
För mig har träningen blivit väldigt viktig, jag tränar om det går 3 gånger i veckan, men 2 gånger är ett måste.
Tusen tack farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0