Jag tar ett break

Från allt skrivande.
Undrar om jag har skrivit på rätt sätt, eller blev det pannkaka av alltihop?.
Det är den stora frågan...
Jag tycker verkligen att den här uppgiften och Tentan som vi håller på att skriva är skit svåra att förstå, och jag är rädd för att jag har fattat helt fel.
Jag tänker göra mitt bästa, men jag tror att jag kommer få ett U denna gång.
Man ska inte glömma att om man får ett U så är inte det hela världen, speciellt inte om det är en hemtenta man får U på. Där får man rätt mycket tid på sig att rätta till det som läraren tycker man gjort fel på.
Det är skillnad mot att få ett U på en salstenta för där har man bara några timmar på sig att skriva om den och hoppas på att det blir rätt den gången.

Slut snackat om skolan för en stund.
Såg ni på gårdagens Idol-kval då Andreas och Alice gick vidare.?
Jag missade typ hela men hann se några minuter iallafall.
Vad tyckte ni var det rätt personer som gick vidare?

Så här ser min dag ut idag
Jag bjuder på den här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0