Godmorgon dagboken....

Klockan är nu tio i 8 och jag och Felicia sitter och äter yoghurt med Multi Cheerios och en Gi smörgås med leverpastej och gurka på, gott gott.
Jag försöker alltid att äta en stadig frukost. Frukosten är ju den viktigaste måltiden på hela dan.
Och om jag inte käkar någon frukost så hinner jag ju bli vrål hungrig innan jag får min mellis =).
Käkar ALLTID en frukt vid 10 tiden.
Skulle jag inte göra det så blir jag super hungrig innan maten serveras.
En balanserad kost gör att kroppen aldrig hinner bli så där jätte hungrig, blodsockret ligger på en jämn nivå hela tiden. Det är hemligheten (ni som säger att jag blivit så smal). Äta regelbundet och inte massa fika bröd i veckorna det ger resultat och man mår mycket bättre.
Sen när helgen kommer då köper jag massor med godis och äter med gott samvete hela påsen =).
Dagens lite tråkiga outfit blev ett par leggings från H&m med dragkedja längst ner.
Och en svart tunika med en polo krager.
 
Det är inte läge att ha nya schyssta kläder när man jobbar på en förskola.
Det ser inte så himla bra ut heller tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0