För exakt 1 år sen

Började jag på Högskolan i Eskilstuna.
Så här lät det i bloggen för exakt 1 år sen:
Nu är den första skoldagen avklarad och jag har fått såå mycket information så det står mig upp i halsen. Men dagen har varit givande. Jag vill tacka Jennie och Tiina för all er hjälp, tillsammans gjorde vi en super dag, idag.!
Den 1 September -09 fick vi våran kursplan
som då hette: Lärarens uppdrag ht-09.
Igår fick jag min nya kursplan som heter så mycket som: SPE138 - inriktning Lek, lärande och utveckling 1, 30hp
I häftet står all info: Kursplanen, litteraturen, när vi har Ten1 Ten 2 osv och vårat Schema vecka för vecka.

Idag har jag läst över 100 sidor litteratur och kommer inte ihåg hälften av vad jag har läst.
Det allra viktigaste är att anteckna och sätta ut Info lappar i boken, det hjälper en heldel!.
Imorrn åker vi till V-ås igen, kvart över 8 går bussen. Resan tar ca 40 minuter.

Senare ikväll blir det träning.
Det ska bli gött och få rensa skallen lite känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0