En fråga till er

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... Blogg torka på HÖG nivå. Vissa dagar är bara så svåra att hitta på något att skriva om.
Det är inte så att jag har flera hundra läsare, men en heldel ändå som vill kika in här varje dag. Det uppskattas verkligen Tack till er ;).
Men nu tänkte jag vända mig till er, vad skulle ni vilja veta mera om här på bloggen, vill både ha positiv och negativ respons av er. Så kör på!.
Kanske inte lägger upp alla kommentarer. Jag måste godkäna varje kommentar först. Pga att det kom några otroligt dumma och fula kommentarer om min familj förut. Förstår inte varför det ska vara roligt att skriva en sån kommentar till NÅGON!. 
Kom igen, kom med lite förslag nu.   


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Elle!



Vad tråkigt att det kom så dåliga kommentarer om din familj, vem skriver sånt skit fattar inte det. Men jag tycker det är kul att följa din blogg och se vad som händer hos dig om dagarna eftersom vi inte ses så ofta. Allt om din tankar om skolan till vad du gör annars om dagarna är kul att följa :)



kram kram

2010-09-11 @ 18:11:06
Postat av: elle

Malin vi får styra upp en fika tycker jag. Roligt att du läser =) kram

2010-09-11 @ 19:41:19
URL: http://elleohlsson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Va? Har det kommit kommentarer om din familj?

Vad är det för pucko..?



Jag gillar att läsa din blogg och följa din vardag..

Skulle jag blogga skulle det inte vara så spännande..haha...

2010-09-11 @ 21:54:26
Postat av: elle

Anneli- det tror jag visst att det skulle vara. Ni är ju precis som vi en vanlig Svensson familj som gillar att ha roligt, så ofta det går =).

Vem eller vilka det än var som skrev dessa kommentarer i bloggen så är det inget som jag kommer upprepa.

2010-09-11 @ 22:14:32
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0