Det är rätt mycket nu

Dagarna är rätt fullproppade, så det kanske inte blir så långa inlägg dom kommande 2 veckorna.
Just nu är jag ute på praktik och har kommit till ett jätte bra ställe, där barnen är goa och fröknarna är jätte snälla.
Som det känns nu så kommer jag att trivas jätte bra på mitt nya ställe.
Tanken med att vi har praktik är att vi ska få komma ut i verksamheterna och suga åt oss så mycket information och kunskaper som det bara går.
Det är jätte roligt!.

Mina arbetsdagar är mellan 9-15, det blir 6 timmar så dom andra 2 timmarna är utsatta för att vi ska kunna skriva på Ten1 och skriva loggböcker.
Igår kom min kursare Anna över efter praktiken. Då satte vi oss och skrev intervju frågorna som jag ska ställa till min handledare på Torsdag.
Anna åkte vid halv 5 då åkte jag direkt till dagis och hämtade hem Felicia. Sedan åkte vi till apoteket och till coop. Vi var hemma igen halv sex. Och klockan 6 var maten färdig.
Klockan 19.00 sen så befann jag mig på mitt arbete för att vi skulle ha ett kassa möte mellan 19-21-15.
Var hemma kvart i 10 och då var det bara godnatt för min del.

Ungefär så kommer dom kommande dagarna se ut för mig. 



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig,läser din blogg varje dag!

2010-09-15 @ 08:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0