Dålig uppdatering

Det har varit lite dåligt med uppdatering här, men som jag skrev i ett tidigare inlägg jag har grymt mycket i skolan just nu så det hinns inte med och blogga just nu, tyvärr.
Direkt efter praktiken måste jag hem och sätta mig med de uppgifter som vi måste få gjorda enligt våran lärare. Så min arbetsdag slutar kring 5 om jag har tur.
Sen ska det göras kvällsmat och jag vill gärna hinna med familjen en stund också innan träningen börjar halv 8 Måndag och Onsdag.

Igår kväll åkte vi och hälsade på min morfar som fyllde i Söndags.
Efter de ställde jag mig och gjorde matlåder samtidigt som jag käkade kvällsmat.
Gjorde sedan i ordning Felicia för natten sen tog jag bilen till Anna för att vi skulle få lite klarhet i vad vi verkligen ska göra, och hur det ska göras (skolarbete).
Var hemma vid 21.00.
Då var jag rätt slut.

Idag ser inte dagen riktigt ut så istället för fika hemma hos morfar så blir det kvällsfika hemma hos mamma och pappa.
Sen åker jag till träningen =) 


Kommentarer
Postat av: emmelie (meja o leos mamma ;)

mysig blogg du har =) brukar kika in här ibland. var tvungen att prova kesokakan du skrivit så mkt om och gjorde den idag... men fyyyy, var nog bland det äckligaste jag ätit :P tur att smaken är olika. men brukar du verkligen göra det till middag? tycker det kändes som en efterrätt.. hoppas det går bra i skolan!

2010-09-22 @ 17:59:50
Postat av: elle

Stackars dig, hahaah smaken är olika, hoppas du inte la ner så mycket tid på den. Nej vi jag och felicia brukar käka det som kvällsmat (inte patrik) ibland har vi becon till. Skolan det går bra hoppas jag men fan va jobbigt det är just nu vi har 1000 saker som skall göras samtidigt bara.

Hur går det själv, had du fått användning för böckerna än?;) Kram

2010-09-23 @ 08:06:03
URL: http://elleohlsson.blogg.se/
Postat av: emmelie

hehe, nej det gick ju väldigt fort att slänga ihop =) har också mycket nu men det är bara att köra på. jajamän böckerna används flitigt ;D kram

2010-09-23 @ 08:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0