Vilken sjukt jobbigt dag

Har haft en sjukt jobbig dag i skolan idag.
Det jag tidigare har sagt, att det är grymt mycket i skolan just nu. Är bara en bråkdel av vad det NU kommer att bli.
Det var nästan så jag började gråta idag i klassrummet, då våran nya lärare. (som förresten är SKIT BRA!!!).
Talade om för oss vad hon förväntar sig utav oss i denna delkurs.
Vet inte om det är någon ide och försöka förklara vad det är vi skall göra. (Det är svårt för er läsare att förstå).
För att dra det lite kort, så skall vi tills på TISDAG, ha läst 2st böcker Sidorna 16-116
Där efter ska vi skriva en reflektions text utifrån de 2 böckerna. Vi skall hitta på 2 egna frågeställningar att reflektera kring när vi skriver.
Reflektionstexten skall vara på 2sidor.
NU KOMMER DE VÄRSTA, det här skall vi göra medans vi har en STOR hemtenta som skall vara klar och inlämnad på MÅNDAG.
Så vi kan säga att vi har 1 DAG ATT LÄSA BÖCKERNA OCH SKRIVA REFLEKTIONSTEXTEN PÅ.
Det här är högskolan, vilken bra pedagogik dom har, eller va tycker ni?.
Det är inte nog med de vi skall oxå ha en 12 poängskurs som går parallellt med den här kursen.
Jag kommer dö innan den här terminen är slut, tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0