Var en snabbis på Tuna Park igår

Efter jag lämnat Maja hos sin mamma igår, åkte jag vidare och förbi Tuna Park. Det jag hade glömt var att:
Söndag 3/10  
Alexander Rybak uppträder och signerar skivor på restaurangtorget söndagen 3/10, kl 14.
Det visade sig vara fullt med bilar på parkeringen, först tänkte jag vända och åka hem direkt, men jag visste redan vad jag skulle titta efter där inne. Jag tog ett djupt andetag och klev in bland folkmassan.
Skrikande små flickor och mammor som dreglade gick jag bort till Kicks. Jag var ute efter parfymer både åt mig och åt Patrik.
Jag fick hjälp av en jätte trevlig kille där inne (han jobbade så klart där).
Jag bestämde mig för att ta hem några prover för efter några dofter så tappar man luktsinnet.
När jag ändå var inne på Tuna Park bestämde jag mig för att slinka in på Vila, H&M och på Bik Bok,
I need inspiration till Ullared.
Jag hittade B.la


Efter den lilla rundan åkte jag hem väskan full av prover.
Sedan valde vi varsin och jag åkte och köpte dom 800kr fattigare, men va gott vi nu ska lukta....
 








Kommentarer
Postat av: Paula

Skit snygg svart siden blus, polon också:) snygg stil har du..

2010-10-06 @ 22:39:20
Postat av: elle

Tack så mycket, kläder har jag alltid älskat!. Blusen är från Bik Bok kostar 299kr och polon är från H&M kostar bara 199kr.

Jag kommer nog snart att köpa dom!

Hoppas du vill fortsätta att läsa om min vardag och självklart lägger jag upp bilder på kläder!

2010-10-07 @ 08:18:45
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0