Hej

Det var dåligt väder idag
tur att Solo låg och väntade på mig när jag kom hem.


Ooo va glad jag blev, jag har redan hunnit bläddrat lite i den.
Finns massor av fina budget alternativ på schyssta kläder och massa andra godbitar kan man hitta i detta nummer På köpet får man två nagellack, så nu har jag väl en 300 st nagellack här hemma.
Jag var och köpte ett nytt på Vila i Söndags. Jag kommer visa er det vid ett senare tillfälle.

En bra vän
En bra vän kan vara svår att hitta, den där vännen är någon som kan få dig att skratta fast du egentligen bara vill dö. En vän är någon som ställer upp för dig utan att förvänta sig något tillbaka. Med en bra vän behöver man aldrig fundera på varför man är vänner. En rikigt bra vän kan man vara tyst med i timmar men ändå veta precis vad personen tänker på. En riktig vän är en person som ringer på dörren med yoghurt när du ligger sjuk, som hämtar dig i bilen när du behöver räddning, som ringer dig när hon är rädd på natten, som alltid älskar dig trots att du gjort misstag.

Idag har jag, Anna och Frida gjort en god gärning.
Va skönt det känns i kroppen efteråt.
Hoppas att allt går bra för honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0