Ullared

Här kommer bilderna från i helgen.
Jag berättar mer om resan i morrn.

Min kundvagn


Michan´s kundvagn


Vi stog i kö 1 ½ timme, tur att det var fint väder.



Lagom trötta efter 5 timmars shopping.
Det var helt galet mycket folk där inne.




Ullareds godaste pizzor!!



Frukost halv 9 sen in och shoppa 3 timmar till



Hemma igen!!!.




Summan blev ca 6000kr.
Nu ser man inga leksaker på denna bild, dom fick jag lov att gömma undan för Felicia ville så gärna hjälpa mig och packa upp allting.

Lägger upp lite bättre bilder imorrn på mina nya väskor, tröjor etc


Kommentarer
Postat av: linda s

Ser ut som du köpt likadan väska som jag köpte där nere.. den till vänster på bilden. Skitsnygg! :)

2010-10-10 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0