Tråkigt, tråkigt

Jag har legat hemma och varit sjuk i 2 dagar. Men idag känner jag mig mycket bättre.
Igår levde jag på blåbärsoppa och 2 rostade smörgåsar.
Vaknade imorse av att magen skriker efter något att äta!.
Hur fan klarar vissa av att INTE ÄTA....?!!!.
Så nu har jag käkat en skål med youghurt och 1 rostad smörgås =).
Nu väntar jag spänt på hur magen tänker reagera.

Det kommer inte hända allt för mycket idag här hemma men,
Idag måste jag och Felicia gå ut och få lite frisk luft.
Men tyvärr så är det inget fint väder idag. Det har regnat hela natten så det är blött överallt.
Men nu ser det ut som att solen håller på att titta fram =).
Vi väntar nog till efter lunch att gå ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0