Nu far vi ner till Gränna



Och till alla dessa polkagrisar =).

Vi ska hälsa på hos Patriks pappa (Felicias farfar) som bor där nere tillsammans med hans fru.
Där sover vi tillsammans 1 natt, sen kommer jag och Patrik bli hämtade på Lördag morgon av våra vänner som åker med oss ner till Ullared. Felicia hon blir kvar en natt till hos farfar.
Det blir första gången som hon kommer sova där själv.
Jag är helt övertygad om att det kommer gå hur bra som helst.
Men lite nervös de är jag. Vägen ner till Ullared kommer bli tuff om hon blir ledsen när vi åker.

Nu skall jag göra mig i ordning och ställa mig och hacka sallad.
Vi ska ha kycklingsallad med oss. Jag tänkte att vi ska stannar på något mysigt ställe och har picknick lunch på vägen ner idag.

Datorn följer med så jag slänger upp lite bilder och annat gött under helgen!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0