Fredag, fredag tänk så kan det vara fredag heeeela veckan.

Idag har jag haft en muntlig exemination i skolan. Jag blev godkänd!. Exeminationen var/ är ett underlag för min tenta som jag håller på att skriver.

När jag kom hem idag stodd Patrik och gjorde kvällsmat till oss. Kycklingpaj med mycket oliver och soltorkade tomater i, mums, mums.
Han är så gullig och omtänksam mot mig hela tiden.

Ikväll så ska vi dricka lite vin och PLANERA inför nya altanbygget som vi skall göra i vår.
Vi har precis pratat med firman som skall göra det åt oss.
Lääängtar. Ni kommer få höra mer om det framöver =).
Nu ska vi börja skissa och kolla hur dyrt vi ska ha det.
Det blir säkert fem siffrigt, om man räknar med inredning och allt.

Trevlig kväll, kanske hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Annica

saknar dig..

2010-10-02 @ 09:59:47
Postat av: elle

Va gulligt av dig. Jag tycker det är jätte tråkigt att du har flyttat till sthlm. Men blir man kär så blir man :)!!! Vi får komma och hälsa på istället.

Allt bra med dig? / er. kram

2010-10-02 @ 10:44:49
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0