Ett samtal på Fb

  • Sara Andersson Haha =) ja, jag kommer självklart!!! Vad kul!! Jag har känt av i armar och mage. Du då? Då syns vi där ikväll. Jag kommer lite tidigare. Vid sju snåret.
    måndag kl. 16:04 ·
  • Eleonor Ohlsson Kanske kommer lite tidigare jag me, vi får se annars ses vi där =) Känns skönt att vara igång med hård träning va? Jag älskar det!!! Body attacken har fått mig och min kropp att må mycket bättre!.
    måndag kl. 16:24 ·
  • Sara Andersson Det känns som att jag hittat mig själv igen. Finns inget bättre än och tränat järnet och må så grymt bra!! Man kan knappt vänta tills nästa pass. Och så är det så kul att se att du mår så bra och ser så jäkla bra ut! Man blir peppad då. =) Syns sen. Kramar

    Va glad man blir då man kan inspirera andra att vilja träna hårt.
    Tack Sara för dom fina orden.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0