Veckan har gott riktigt fort tycker jag

Att det redan har gott och blivit Fredag känns jätte skumt.
Jag tyckte nyss det var helg och jag jublade över att jag fick G på tentan.
Det är 1 vecka sen idag som de trevliga beskedet kom.
Så vad har jag gjort hela den här veckan då?.
Jo jag har varit riktigt effektiv den här veckan med pluggandet.
Det har nog med att jag fick godkänt på tentan.
Det har lixom kännts lätt att plugga, läsa en hel bok och anteckna en massa som sedan visar sig vara helt korrekta anteckningar för de var det som sedan togs upp på litteratur seminariet. Tummen upp!
Saker som ska vara färdiga tills på Tisdag nästa vecka är jag snart färdig med Tummen upp där med!.
Tänk om det alltid kunde kännas såhär.

Det har blivit rätt mycket fika den här veckan.
I Måndags blev jag och Felicia bjudna på äppelkaka hos Erika och hennes söta små pojkar.
Mums!.
Redan på Onsdag sen så blev det glass hemma hos Lina och hennes barn.
Om det ändå kunde sluta där, nej nej på kvällen sen åker vi till min mormor som fyllde 78år och hon hade bakat en hallonpaj, mums så gott.
Självklart så har jag hunnit med och tränat.


Nu är min kära vän Anna här så jag önskar er en trevlig helg
hej då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0