Fars dag

Seriöst, det måste vara fars dag minst tre gånger per år eller något. Mors dag inträffar inte lika ofta, en gång i maj om jag inte minns fel. Men lilla pappa ska minsann ha uppvaktning nästan varannan söndag. Känns det som i alla fall.....
Om fallet inte är så, är det riktigt skrämmande att tiden kan gå så otroligt fort. Dags att fixa fram något fint till pappis. En teckning och snälla barn brukar stå högst upp på önskelistan.
Oftast så har ju ens pappa allt som han vill ha redan. Precis så är det med min pappa, materiella saker har han. Hade ni tänk ge farsan något fint på söndag?
Tips någon?!




Kommentarer
Postat av: John Persson

Hej! Det var ett tag sen sist! Allt bra med dig? En välluktande aftershave med återfuktande egenskaper! Den är helt perfekt som fars dagpresent!! Gentelmens Pride heter den. Hör av dig om du är intresserad! =)

Kram John

2010-11-11 @ 17:24:20
Postat av: elle

Hej John

Det var inte igår, tittade faktiskt på korten från festen hos Kattis förra veckan. Härlig känsla!.

Var får jag tag i den i såfall?

Sköt om dig kram

2010-11-11 @ 17:33:34
URL: http://elleohlsson.blogg.se/
Postat av: John Persson

Det var inte så länge sen jag heller tittade på de, vilken kul kväll det var! =) Den finns att köpa hos mig! Jobbar numera åt världens största odlare och producent av Aloe vera.. Skitkul jobb... Träffar mkt nya människor och man tjänar bra! Finns otroligt mkt bra produkter. Allt för en bättre hälsa och hudvård....Sköt om dig du med! =)

Kram!

2010-11-11 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0