Hej

Jag trodde knappt att det var sant när jag hörde att Felicia var vaken kl halv 7 imorse tillsammans med Patrik.
Nej, nej nej då var det dax att gå upp.
Jag är så sjukt morgontrött av mig, så när Patrik påminner mig (för att jävlas) om att när jag börjar jobba sen så finns det dagar som jag kommer behöva börja klockan 06.00.
Då kommer jag bli tvungen att gå och lägga mig klockan 20.00 kvällen innan, för att jag ens ska klara av att stiga upp när klockan ringer vid  05.00.
Hemsk tanke
Men vi är inte där än. =)

Idag är det som vanligt en dag på praktiken
tillsammans fantastiska barn.
Vissa har jag lyckats kommit riktigt nära nu.
Dom tyr sig mer till mig än de vikarier som vi har haft de här dagarna
det känns skönt att veta att man gör ett bra jobb.

I eftermiddag blir det Tenta plugg
Att det ska vara så svårt varenda gång vi ska skriva tentor
att man aldrig lär sig.
Eller det kan också vara så att alla tentor ska skrivas på olika sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0