Fina minnen

Fredag betyder ofta plugg det gör idag med, men inte hela dan idag ska även jag och min kära vän Anna åka och handla lite tillbehöv som vi ska ha på fredag då vi ska ha middag! Imorse när jag vaknade så hade jag fått ett Sms av min kompis Camilla Åh vad jag har saknat henne vi har inte setts på över 1¨år nu. Det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på det. Jag kan nu bara Hoppas på att vi kan ses snart. I smsét s¨så frågade hon vad jag har för planer på Söndag =) Nä nu måste jag käka upp min frukost här. Felicia ska vara på dagis om 35 minuter och känner jag oss rätt så kommer vi snart stressa på med kläder, tandborstning och håruppsättning.

Camilla och jag sommaren -09 

























Kommentarer
Postat av: Malin

Kom till Stockholm vettja :)

2010-11-20 @ 22:30:08
Postat av: elle

Det skulle vara så roligt!. =)

2010-11-21 @ 11:18:52
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0