Vart tog solen vägen??

Vilket fruktansvärt väder vi verkar få idag,
Nu accepterar man knappt annat än sol, sol och ännu mera sol.
Jag som hade tänkte ta en promenad in till stan med felicia i vagnen
för att jag missade träningen igår kväll... de känns!
Men inte tänkter jag chansa att gå i det här vädret, regnet hänger ju i luften.
Det får bli bussen.
Vi ska in och luncha med en klasskompis Johanna.

Ikväll sen så ska jag jobba
halva Sverige får ju lön idag så det blir nog lite köer ikväll.

Nu ska jag göra mig iordning och tvätta håret på den lilla
Jag hinner nog städa lite också innan vi åker till stan.

En liten hälsning till Patrik, du är grym!!!! *blink*


Kommentarer
Postat av: P

Detsamma min fina :)

2010-05-25 @ 09:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0