Då fick man iallafall något att göra idag

Är Rastlös, men så ringde dom från jobbet och jag ska börja jobba klockan 14.00 idag till 20.00
några timmar blir det och de fyller pengarkassan lite mer här hemma
det tackar vi för =).

Dom dagar som jag
it har planerat något, dom dagarna kan få mig att klättra på väggarna.
I min värld så ska det alltid finnas saker att göra.
För att jag ska få något att göra så har jag städat iordning i köket



jag ska snart hänga tvätt



och har precis satt igång en ny maskin =)
På en kvart så har Felicia stökat till det i sitt rum så man knappt kan komma in.
Den röran har jag precis tagit hand om.





så nu är där fint i några timmar iallafall =).
Får se om det finns något mer att städa här hemma
eller så kanske jag kikar lite i mobilen och ser om där finns någon som är sugen på en kopp kaffe ute i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0