Utflykten

Skriver några rader innan jag och Felicia åker på en liten tjejutflykt till västerås
för att hälsa på Anna som är så kär och galen
nyförlovad och allt!.
Kommer bli mycket info för mig att ta in på samma gång
Då vi inte har sätts på länge så har vi mycket att prata om.
Får se om vi blir tvungna att stanna inne hela dan
vädret här hemma är iallafall inte så bra
just nu regnar det ute.

Jag fick en liten vägbeskrivining igår kväll av Anna
Lät helt okej, men jag kommer säkert ringa ett antal gånger innan vi har kommit fram, kommit rätt.

Hoppas eran dag blir bra.
Min dag ska just börja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumz. Klart vi kan ses. Jag tänkte träna men e hemma vid tre. Ni vet var vi bor så det e bara att komma sen sig! Kram kram

2010-05-13 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0