Typ sommarlov




Nu har jag gjort allt som man ska göra den här terminen.
Jag och mina klasskompisar avslutade med att skriva en Avslutningspjäs för Åk 6 där de skulle iscensätta boken och filmen Bert.
Så helt tekniskt sätt så har jag inget mer att göra i skolan, inte förren den 30 Augusti då vi startar igen.
Det är bara imorn som vi ska samlas i Aulan för att delta när en annan grupp tjejer och killar redovisar deras temaarbeten för oss.
Anledningen till att jag måste gå dit imorn är för att de tar närvaron på alla.

Sen måste jag också krama om mina klasskompisar för att det blir sista dagen som vi går i skolan tillsammans.
Till hösten får vi nya klasskompisar och nya basgrupper.
Jag kommer sakna våran grupp jätte, jätte mycket
har verkligen haft en kanon härlig grupp den här terminen.
Kanske fäller man en tår...

Vi har precis käkat lite frukost och jag har läst kuriren medans felicia gjorde sitt bästa för att prata med sin pappa i telefonen.
Nu sitter jag i morgonrocken och har inte allt för mycket att göra nu på förmiddan
jag ska bara:
Ta bort tvätten
Plocka ur diskmaskinen och plocka i diskmaskinen
duscha
sminka mig

Sen kommer Patrik hem för att käka lunch tillsammans med oss,
sedan kör vi tillbaka honom till jobbet och så fortsätter jag och Felicia ut till Hällby för att hälsa på Leonora.

Det känns nästan som man är tillbaka till tiden då man var mamma ledig =)
Då bestodd mina dagar av fika, fika och ännu mera fika på stan.
Sen självklart städade jag hemma där i mellan.
Men vilken härlig tid det var!.

Jag och Felicia kommer att vara hemma tillsammans de dagar jag inte kommer vara på jobbet mellan den 20 till 3juni.
Sen börjar mitt sommarschema i 5 veckor.


Kommentarer
Postat av: sa

fikaaaaaaa på freeeeee

2010-05-19 @ 10:57:23
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: elle

Yes babe!

2010-05-19 @ 11:23:36
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0