Tröttmössor

I natt vaknade Felicia och ville komma in och sova hos oss.
Det är ju så mysigt att ha henne bredvid sig under täcket.
Men inatt vet jag inte vad hon gjorde
hon låg på patriks mage och hade benen i mitt ansikte/ ryggen då jag vände mig om.
Lite senare sen så låg hon på mig istället.
när man vet att man har ett 9 timmars arbetspass framför sig så är det inte lika mysigt och dela säng med henne.
Sängen blir genast sååå mycket mindre.
När klockan ringde 7 så trodde jag inte att det var sant
Jag säger till Felicia som ligger och håller om mig att: Mamma är så trött,
då säger hon: Mamma jag är så trött.

Nu är vi iallafall uppe.

Jag hoppas på en ledig helg tillsammans med familjen
men man vet aldrig
Ikväll när jag slutar ska grillen vara tänd och bulgursalladen stå färdig i kylen =)

Ni får ha en sån bra dag
får se om jag orkar att skriva några rader ikväll.

Nu tänkte vi gå ner och käka lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0