Tja

Sitter i skolan och väntar på att Felicia ska vakna på dagis så jag kan åka och hämta henne.

Som vanligt så har vi slutat tidigt idag.
Nu känner jag verkligen att sommarlovet snart är här för vi börjar bli riktigt omotiverade.
Det går lixom inte att skriva, allt man skriver blir bara en massa ord bajs
Känns så meningslöst.

Idag började vi i allafall att planera hur våran muntliga redovisning skall se ut.
Jag och Frida ska ta presentationen
= inledningen där punkter som
*ett års förberedelse
* 5 veckor
* 25 st elever
* 7 pedagoger (lärare)
* ett mål att uppnå
Ska presenteras av mig och Frida.

Sen ska jag vara en så kallad "Svenska och dramapedagogik lärare"
Under mina egna 5 minuters redovisning
Då måste jag berätta lite om: 
Manusläsning
Dialog träning
drama pedagogik
drama lekar

Sen så ska vi tillsammans knyta ihop redovisningen med några egna ord.
Allt ska filmas och vi ska redovisa för ca 80 pers.

Jag och Anna gick till kina på lunchen
hur trevligt som helst
mycket skratt och grymt mycket mat blev det.

Nu ska jag åka och hämta Felicia sen kommer Camilla över på en fika.

En sak till bara Min kära vän Anna och hennes kille förlovade sig igår.
Jag är så glad för hennes skull.
Hon är verkligen värd det här. 
Han är en toppen kille
Nu hoppas jag på lite parmiddagar tillsammans med dom.
Lycka till till er!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0