Tja

Vilken dag
det har varit fullfart hela tiden.
Först var det avslutning i skolan

Här är jag och mina kära vänner idag i skolan
vi är gladare än någonsin






Jag kommer sakna dom jätte mycket.

Efter skolan så mötte jag upp min sambo på hans lunchrast för vi skulle kika efter ett par nya jeans till honom.
Vi hittade ett par jätte fina som han köpte, plus att han köpte en skit snygg jeans skjorta och ett vax på H&M.
Sedan åkte jag hem för att käka lunch jag hann bara hem sen ringde syrran och frågade vad jag gjorde
hon var på stan
så jag tog bilen och åkte in igen.
Hittade ett par prickiga strumpbyxor som jag letat efter ett tag
de fanns på Lindex
Ni får se kort på dom senare.
Me like!

Här sitter jag och syrran och käkar lite jordgubbar




Ikväll ska vi till dagis på en familjekväll, där barn, syskon, mormor, morfar och övrig släkt är välkomna.
Det blir lite lekar sånger tipspromenad och fika.
Jag Felicia och mamma ska gå dit
så får Patrik och pappa vara hemma och se på hockyn.


 


Kommentarer
Postat av: Carro

Gott med jordgubbar!

2010-05-20 @ 23:08:36
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0