Smärta




Den smärta som jag kände i ryggen imorse när jag skulle kliva upp ur sängen var inte och leka med.
Jag hade så fruktansvärt ont i ryggen jag kände mig som 88 år...
Jag lyckade iallafall ta mig ner till duschen, men något så enkelt som att ta upp en tvål från golvet var idag för mig ett rent helvete.
Jag insåg rätt fort att det skulle bli tufft att komma iväg till skolan idag.
Ringde till Patrik för att se om han skulle kunna komnma hem och hjälpa mig med Felicia.
Tyvärr inget svar.
Min kära vän Anna var så gullig och kom förbi och hjälpte mig med det som måste göras på morgonen innan dagis och skola.
Tusen tack till dig min vän.

Just nu går jag på Alvedon
och det går, men inte mer än så.
Skulle behöva få tag i min syster som är en hejjare på sånt här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0