Seriöst!

Seriöst nu vill jag gå på sommarlov.
Jag Kämpar på idag, Tisdag, Onsdag Ledig Torsdag och Fredag.
Sista dagen före redovisnigen av temat blir på Måndag sen återstår redovisningen på Tisdag eller Onsdag eftermiddag nästa vecka.
Sen SLUTAR vi!!

Imorse vaknade jag med halsont
har absolut inte tid att bli sjuk nu.
På Felicias avdelning går det vattkopper, det skulle vara så typiskt om hon åker på det denna vecka så jag ändå inte har något val utan måste stanna hemma från skolan.
När jag hade vattkopper blev jag jätte dålig jag hade prickar över hela kroppen, precis överallt.
Mamma sa att jag hade högfeber och mådde jätte dåligt.
Hon berättade för mig att jag hade stått framför spegeln och snyftat fram
mamma kommer jag alltid vara så här ful nu? 
Hoppas verkligen inte att Felicia behöver blir så dålig bara.

Den här veckan utanför skolan ska jag förhoppningsvis kunna träna ikväll, beror lite på hur jag känner i halsen i eftermiddag.
På Tisdag eftermiddag så ska jag och Felicia möta upp Anneli på tuna park och fika/ shoppa lite vi får se.
Onsdag träning
Torsdag LEDIG från skolan. Då ska jag och Felicia åka och hälsa på Anna i V-ås det ser jag verkligen fram emot, det var månader sen vi sågs senast
På Fredag kommer kanske en förälder på Felicias dagis hem till oss och fikar. Eller så åker jag och Felicia iväg och fikar hos Leonora.

Nu ska vi gå och käka och jag har precis skrivit klart min del av våran muntliga redovisning.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska verkligen bli så kul att ses!! :) Kram

2010-05-10 @ 20:23:08
URL: http://calaferrera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0