Rothoffsparken tillsammans med min dotter

Jag och Felicia har precis kommit hem från en heldag i Rothoffsparken.
När hon nu är hemm så mycket från dagis, då jag inte jobbar heldagar så måste jag aktivera henne hela tiden.
Från kvart över tio idag till nästan halv 1 busade och lekte vi i parken.
Strax före lunch så kom det två skolklasser till parken och genast så trodde jag att de skulle köra över våra småttingar
men dom var jätte hänsynsfulla och försiktiga så Felicia hade inge problem alls att vara bland dem.

Felicia gjorde allt som gick att göra där.




När hon satte sig bakom ratten så sa hon att vi skulle åka och hämta pappa.




Willys brudarna tillsammans med sina flickor.









Lillskruttan somnade i vagnen på vägen hem
jag har nu bytt om till arbetskläderna
jag kör kvällspasset idag
se så fin jag är
Någon som vill köpa triss lotter?
kanske är det jag som sitter på miljonlotten =)





Senare ikväll så blir det TRÄNING!





Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för en kanondag! Hoppas du säljer mycket lotter på jobbet och får ett bra träningspass sen! Kram

2010-05-26 @ 22:33:24
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0