Roar mig!

Patrik ligger och läser, vilket han älskar att göra, han läser varje kväll.
Felicia tittar på film, hon är inte på topp idag
så jag roar mig med att kika på Ginas hemsida, H&m´s hemsida, Nellys hemsida och Lindex hemsida.


Dress Gina 199kr


Örhängen 69kr


leggings 149kr Gina


shirt 149kr Gina


byxor 399kr Gina


wristwear 119kr Gina


wristwear 199kr Gina


Om jag skulle handla allt detta från Gina så skulle kalaset sluta på 1283kr
Nja blir nog tvungen att plocka bort en del av dessa saker.
Återkommer med de jag kommer att köpa.


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, det finns såå mycket snyggt på Gina nu! Hittar alltid massor man vill ha där!

2010-05-16 @ 20:22:54
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0