Premiären för...

Och så kom äntligen den sköna sommarvärmen fram
och vad gör Patrik då?,
Jooo självklart sätter han på sig shortsen.





Idag var första gången som vi käkade lunchen ute på altan
sen satte jag mig i solen och läste tidningen Klick
hur skönt som helst.
Snälla, snälla solen stanna nu kvar!.

Om bara några timmar så tänker jag åka och träna
jag har inte ont i halsen eller speciellt trött i kroppen, det ända som är de är just snorandet.
Jag ska ta det lugn
men det känns ändå som det är dax att börja igen.

Ikväll blir det en lugn hemma kväll med familjen
vi ska laga köttfärslimpa, med mozzarela ost prosciutto och zuccini.
Sen blir det en kvällspromenad.

Nu ska vi fika med grannarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0