Mycket fika kommer det att bli

Hej
Vilket strålande fint väder vi har idag.
De jag läste i tidningen igår så skulle det inte alls vara så här fint väder.
Hahah vilken tur att vädergubbarna hade fel denna gång
det tackar vi för!.

På dagens schema så står det att vi ska på 2 kalas
Om bara en halvtimme åker vi på det första kalaset som är till Maja som fyller 2 år.

Här har vi Maja tillsammans med sin mamma Carro.



Nästa kalas blir inte försen klockan halv 7 ikväll i bowlinghallen då ska vi fira en tjej som heter Moa.

På förmiddan nu så smet jag iväg till Tuna Park en liten stund
Det var rätt mycket folk fast att det är soligt ute.
Jag kikade mest men det blev några basplagg till mig och Patrik
Man måste ju köpa sånt oxå.

En vit och en svart till Patrik



Åt mig själv köpte jag den här vita toppen
den passar ju så bra till jeans och till min jeans jacka


det blev ett par örhängen me.

Nu måste vi åka.

Jag slänger in lite bilder på tjejerna senare ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0