Mors dag

Idag är det mammornas dag.
Dagen då man ska ge lite extra kärlek åt sin mamma,
tycker jag.

Patrik och Felicia hade dukat upp en jätte god frukost till mig med nybakta frallor, färska jordgubbar etc
På bordet stodd de blommor och ett tillhörande kort från Felicia.
under min youghurtskål så låg där 2 triss lotter.
Som tyvärr inte  gav någon vinst.
En jätte mysig start på morsdag tycker jag.

Morsdag betyder ju oxå väldigt mycket farande hit och dit
som alla säker vet =)

Efter en mycket effektiv förmiddag då vi bla hann med en storhandling på Willys
så var det dax att åka hem till min mamma och fira henne.



Mamma fick rosor och ett kort, i kortet så stodd det att den 3 Juni så ska hon och jag gå på en After Work,  där jag självklart bjuder på allt.

Det blev fika ute på gräsmattan idag
SOLEN SKINER.
Medans vi fikade bestämde vi oss för att tillsammans åka upp till sthlm och bo på hotell i 2 nätter.
Där kan vi gå ut och Käka lite god mat
strosa runt lite på söder
åka på någon utflykt ut i skärgården kanske.
Ja, vad vi nu vill hitta på för något när vi är där det får vi se =)
Felicia ska få bo hos farmor den helgen.



Nästa stop idag blev hemma hos farmor där Patrik gav sin mamma blommor och ett litet kort till de.
Farmor bjöd på en jätte god fruktsallad och glass till de
mums!

Så här trött var Felicia när vi kom hem:


Nu ska vi snart tända grillen och njuta av det fina vädret ute på gräsmattan.
Efter maten så tänkte vi ta en promenad.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0