Kalas Nr 1

Födelsedagsbarnet
Maja



Majas mamma hade gjort en jätte häftig tårta, som jag tyvärr inte tog något kort på.
Felicia åt två stora bitar.
Jag åt ingen, för jag äter inte grädde / tycker inte om grädde.

Sen blev det paket öppning
där jag tror att våran present gick hem mest...
just då iallafall =)

Maja sitter och ska öppna våran present







Mot sandlådan=)

Det var 2 tjejer där från våran tidigare mamma grupp.
Det här är Filip nu



och det här var Filip när han bara var några månader gammal, tillsammans med Felicia. 
 

 Lilla tjejen Ida var oxå på kalaset


Här är Ida och Felicia när dom bara var några månader gamla.


Tänk va tiden går fort.

Nu ska vi åka vidare på nästa kalas




Kommentarer
Postat av: Linda S

vad söta bilder du tog! :) Blev alldeles nostalgisk av att se min Ida som bebis igen här, hehe.

2010-05-02 @ 21:06:28
Postat av: Carro

Jodu, er present var den populäraste ;) Tack för idag! Kul att ni kom! Kram!

2010-05-02 @ 22:44:08
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0