Ibland funkar det bara inte

Den här helgen har jag blivit erbjuden 3 olika fester
och jag kan inte gå på någon utav dom.
Varför är det alltid så
att allting bokas in samtidigt =(.
Anledningen till att jag har tackat nej till alla 3 är för att jag är grymt förskyld och för att det blev fest förra helgen och förmodligen blir det en avslutningsfest med basgruppen nästa helg.
Vill vara hemma med familjen denna helg.

Om bara en liten stund åker jag och Felicia in till stan för att käka lunch tillsammans med Camilla.
Det är inte det bästa vädret att traska bort till bussen i, men för att träffa goa Camilla så funkar det.

I kväll kommer mamma och pappa över och grillar.
Vi ska oxå fira Maja som fyller 6 år nästa vecka.
Av oss får hon en cykel i present.

Nu är det bäst att jag går och packar väskan och hämtar in vagnen så vi inte misssar bussen.

Örhängena från H&M för 59.90 var inte sånt tokigt köp.






Snart är det dax att kolla efter bikini
Det finns hur många som helst att välja mellan men de måste ju sitta bra oxå.







Eller så kör jag på de jag redan har hemma.







Kommentarer
Postat av: Leonora

oh snygging!



jag som trodde ni skulle komma hit idag, jag väntar juh på er! hör av dig för vid fem ska jag till ikea...

kram kram kram

2010-05-14 @ 14:44:55
URL: http://www.lolileonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0