Familjen

Familjen Nilsson Ohlsson är rätt trötta idag.
Lillhönan hon sov hos farmor igår kväll och för henne var ju det så klart en fest.
När Farmor kom och lämnade henne strax före lunchen idag så berättade hon
att felicia hade somnat i farmors soffa strax efter klockan 22.00 igår kväll och
sovit hela natten men vaknat redan halv 8 sen.
Klockan är strax före halv 5 nu och hon vägrar att vakna
jag har varit uppe hos henne 2 gånger nu och hon vaknade den ena gången som jag var uppe hos henne
men somnade snabbt om igen.
Hon kommer ju aldrig kunna somna ikväll sen.
Det kommer blir en sen kväll ikväll för både henne och mig =(.
Så här gott sover hon just nu


Min sambo ser ut och sova lika gott han, just nu.



Undrar vad jag ska hitta på nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0