Elles Lördag

Va glad och harmonisk jag känner mig när det är sånt här fint väder ute
jag älskar det.

Jag hoppade över träningen idag, efter lite övervägande fram och tillbaka kom jag fram till att det nog är bäst och vänta tills på Måndag.
Jag har så svårt och låta bli och träna
det stressar mig när jag blir tvungen att hålla mig borta från träningen 
man tappar så fort konditionen och så kul är det inte att bygga upp den igen.

Istället så tog vi en promenad
tanken var att vi skulle gå en sväng i Slagsta området men så frågade grannarna om vi inte skulle ta några öl tillsammans ikväll
vilket vi gärna ville.
Då vi inte har något vin hemma så bestämde vi oss för att gå över till mamma och pappa och låna två flaskor till ikväll.
Tack för de mamma och papppa, som är på kryssning och ingenting vet än.

På väg till mamma och pappa för att låna vin!



Hemma hos mamma och pappa har mamma ställt en burk  i dmed kexchoklad i deras skafferi
En sån skulle hon minsann felicia ha nu.





jag tog en promenad ute på landet,
Not!
Vi befinner oss ute på Torshälla vägen bara.




Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni hade en trevlig kväll =)

2010-05-16 @ 20:21:38
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0