Eftermiddag hos familjen Ohlsson/ Nilsson

Jag hade turen att sluta redan klockan halv 1 idag.
Tyvärr så har Felicia precis somnat när klockan är halv 1 på dagis så jag kunde inte åka till dagis direkt.
Allra helst hade jag velat tagit en kaffe i solen på en uteservering men istället så sätter jag mig i bilen och åker ut till Ica Maxi för att handla det som saknas i matväg för denna vecka.
Jag passade även på att köpa nya foppa tofflor till Felicia. De hade erbjudande för 99kr denna vecka istället för 129kr.
In med maten i kyl och frys sen tar jag en promenad bort till dagis 
hemma igen sen så kommer pappa och syster över på en fika.





Nu är jag på väg till träningen igen=)
Rädd för att det kommer bli ett mördar pass ikväll
då jag inte har kunnat träna på 1 ½ vecka


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas det gick bra med träningen och att det inte tog helt slut på dig ;)

2010-05-17 @ 22:40:36
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0