bara några små rader

Efter ett kort arbetspass for jag direkt till träningen.
Idag började sommar schemat på gympozz
och på onsdag så släpps det nya attack passet
de får ja bara inte missa.

Jag var hemma igen vid kvart över 8 och Felicia var fortfarande vaken så jag hann pussa lite på henne och sen natta henne.

Det blev leverpastejsmörgås och yougurt till Danska hollywood fruarna sen.
Herregud tjejen med den där lilla hunder hon verkar ju inte vara riktigt klok tycker jag.
(barnslig)
Imorn ska Felicia vara hemma från dagis igen, tycker nästan lite synd om henne som inte får leka med sina kompisar, men jag vill inte att hon ska behöva vara på dagis de dagar som jag är ledig eller som jag börjar sent, som imorn tex då börjar jag halv 5.
Det gäller att ha ett schema för vad vi ska hitta på de dagar som Felicia blir tvungen att vara hemma med mamma.
Idag var vi i lekparken
vad som händer imorn har vi faktiskt inte bestämt ännu
jag tror att hon skulle behöva leka med någon kompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0