Årets valborg

Hej

Är alldeles strax på väg till jobbet för att köra ett lååång pass från 10.45 till klockan 20.00
Inte så roligt, det som gör att man lättare kan "stå ut" är att det är dubbelt betalt under hela dan pga att första Maj är som en söndag.

Innan jag glömmer bort så vill jag bara säga GRATTIS till min klasskompis och vän Frida som fyller år idag, Grattis, grattis!.

Igår kväll gick vi bort och besökte Slagstas Majbrasa
tillsammans med våra grannar.
Vädret var inte det bästa, det små regnade nästan under hela tiden.
Köpte en godispåse till Felicia för 2 kr och en festis
hon var överlycklig och satt gärna kvar i vagnen medans Slagstas alla andra ungar sprang runt och lekte.



Klockan halv 8 så tände dom brasan



Det var en typisk familje varlborg, vi fick bort till elden tittade på den och gick sedan hem och myste.

Förra året där emot då var det party.
Felicia sov över hos mormor och morfar medans vi var på en jätte trevlig fest hos en av mina arbetskamrater.
Så här såg det ut då:




Hela kvällen var lite upp och ner....=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0