Våran Lördag

Idag tänkte jag visa er i bilder vad jag och min familj pysslade med igår





I Tisdags var jag och Patrik till Ikea (ni som har läst de tidigare inläggen har sätt bilder på den)
Den byrån står nu under trapen och anledningen till det var att vi ville få bort kistan som tidigare har stått där den rymmer inte så mycket.
Igår rensade vi ur kistan och sorterade sånt som skulle slängas, säljas på loppis och sånt som vi ska ha kvar.
Felicia ville självklart vara med.

Senare på eftermiddan åkte jag och tränade där träffade jag Michaela en snabbis jätte kul.

På kvällen sen så kom mamma och pappa hit för att kolla på Melodifestivalen.







Vi tyckte inte att rätt låt vann, nog för att hon sjunger jätte bra för de gör hon verkligen, men jag tro inte att hon går så långt i den stora finalen sen.

Gissa vad vi ska göra idag ;), precis Tuna Park, vi ska åka dig och kolla efter träningsskor till Patrik och två tavlor och så passar vi på att ta en fika där.

Eftermiddan sen består av städning på övervåningen.

Nu ska jag och Felicia åka och köpa nybakt bröd till frukosten.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni hittade vad ni sökte på TP.. :) Kram

2010-03-14 @ 23:20:57
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com
Postat av: elle

Patrik fyller nästa helg så nu önskar han sig ett presentkort på Stadium. Några tavlor var inte och tänka på Felicia var helt galen inne på Gallerix

2010-03-15 @ 08:08:27
Postat av: Carro

Haha, jasså, vad gjorde hon för hyss? ;D

2010-03-15 @ 22:58:27
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0