Vad glad jag blir

Imorse tänkte jag prova ett par av mina vita jeans som jag köpte för några år sen men som har varit för små, jag hade inte tänkte att ha dom på mig idag men tänkte bara kolla ifall jag skulle behöva investera ett par nya den här sommaren...
Medans jag letar efter dom bland alla kartonger så hittade jag dom här svarta / höga jeansen som passar perfekt i midjan nu =)
Dom får de bli idag!


Nu regnar det visst oxå ute, jag som ska gå till dagis med Felicia *Morr* ibland skulle jag verkligen göra vad som helst för att ha två bilar.

Ses i eftermiddag


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul med kläder man kan ha igen.. Känns långt dit för mig..

2010-03-23 @ 19:36:11
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0