Ny vecka nya uppgifter

Ny vecka nya uppgifter i skolan, nu ska vi arbeta med ett grupparbete om människan.
Så nu har vi i basgruppen mycket att stå i, då 12 sidor och en muntligredovisning står på spel den 14 April.

Idag ställde en av våra lärare frågan till oss : vad tänker ni på när jag säger våren.
Solglasögon
kärlek
uteservering
tunna kläder
blommor
sol
värme
grilla
Finns hur mycket som helst, vad tänker ni på?

Jag ska köpa dom här skorna från H&M 199 kr.
Vår och sommar känslor på samma gång, visst är dom snygga?

Ikväll står det träning på schemat, jag hoppade faktiskt över träningen i Lördags anledningen var att jag var bakis och trött sen festen hos Anna.
När jag var 18-20 år då kunde jag festa Onsdag, Fredag och Lördag utan problem nu kan jag knappt festa 1 kväll utan att resten av helgen blir förstörd.
Nästa helg blir det bubbelvatten och på sin höjd coca cola.

Vi ska lämna in semesterschemat till dagis senast på Onsdag så nu har vi varit tvungna att ta ställning till hur vi vill ha vår semester i år och hur Felicia ska gå på dagis då Edlingevägen har stängt mellan V.27-30 då vill jag helst inte att hon ska behöva vara på dagis alls. Inte för att det skulle vara några problem för Felicia då hon älskar att vara på dagis med alla sina kompisar. Men det är mest för mitt ego som förälder som jag inte vill att hon ska behöva vara i nya lokaler med andra fröknar.
Som det ser ut nu så vill jag jobba V 24 till V28
Patrik ledig 28-32
sen åker vi till Öland V. 29 och sen har jag lite mamma dagar som jag kan plocka ut + att vi lägger undan lite pengar varje månad så jag kan vara hemma / ledig tillsammans med min familj de veckor Felicia och Patrik ska vara lediga.


Kommentarer
Postat av: Carro

Skorna var skitsnygga! Våren ja.. när ska den komma?! Det är samma grejer som pluppar upp i min skalle som du skrivit! Längtar!

2010-03-22 @ 17:16:44
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com
Postat av: elle

Skorna är ett måste för mig iår.

Vi får ses nästa vecka om du kan.?

2010-03-22 @ 17:18:26
Postat av: Carro

Ja, det kan jag nog, jobbar ju mest em/kväll så ;)

2010-03-22 @ 22:50:14
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0