Hej

Nu har jag läst och läst och försökt att förstå tusen olika begrepp.
Igår satt jag mellan 09.00 och 13.00 med böckerna, sen ringde jag syrran och kollade om hon hade möjlighet att åka med till Willys för att panta ett gäng burkar och flaskor som vi har samlat på oss sen i somras.
Tillsammans åkte vi till Willys med en fullproppad bil med burkar och flaskor.
Jag hade lätt räknat med 250kr med tanke på hur många påsar som vi hade men oss in till pantmaskinerna men slut summan blev bara 184.50 kr.

Vad kan man göra för en såå stor summa pengar;)?
Vi åkte till dagis för att hämta hem Felicia och sedan åkte vi vidare ner på stan där jag bla handlade den här tröjan:




På H&M har dom den här otroligt fina kjolen oxå men den var alldeles för dyr 249kr 

Idag fick jag hem i brevlådan 30% på en valfri jacka på Lindex YES jag som har sett ut en skit snygg jeans jacka där, kanske , kanske kan den bli min nu!!




Ni som har Kuriren hemma har väl redan läst om brandalarmet som igår kväll sattes på under Guif matchen i sporthallen.
Jag möttes av ett hav av människor som alla kommer ut ifrån sporthallen mitt under Guif matchen igår kväll vid halv 8.
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh! Tackar för tipset jackan Den är precis en sådan jag letar efter, ljus jeansjacka! DEN var skitfin!

Lätt förtjänade pengar att panta burkar. ;D

Kram

2010-03-16 @ 23:26:08
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com
Postat av: elle

Visst är den snygg, gå nu inte och sno min storlek bara.. hahah ;) hoppas den kommer att passa om du köper den!

2010-03-17 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0