Tycker inte om att välja men ibland så måste man göra det med

Jag har nu bestämt mig för att det blir ingen Lady Gaga konser för min del.
Vi har rätt mycket att spara till, dels så ska vi på bröllop som inte kommer att vara i stan så det blir minns 500-600kr på bara bensinen dit och hem, sen så ska det köpas bröllopspresent, och så måste man "leva" där nere oxå.
I Juli sen så ska vi till Öland med mina päron och Patriks mamma plus barnen resan har vi redan betalt men det är fickpengarna som vi håller på att spara ihop nu.  
Då jag inte vet hur mycket jag kommer att jobba i sommar så vet vi heller inte riktigt vilken ekonomi vi har att röra oss med under sommaren.
I höste sen så åker vi till Ullared med familjen Dagarsson visst det är långt fram i tiden men man måste ändå räkna in det i ekonomin tycker jag.

Sen är det ju så med att snart är våren och sommaren här på riktigt och jag som är sååå galen i kläder och accessoarer kommer inte kunna motstå vårens och sommarens alla nyheter det vet jag
och jag vill heller inte välja bort att handla kläder jag mår bra av att handla kläder, det säger både Patrik och jag =)


Den här köpte jag igår på H&M den finns även i svart, grått och vitt.
Visst får den här tröjan än att längta ännu mer till våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0