ska man följa Svensk tradition?

Imorrn är det



Dagen!

Är det någon som brukar följa sånna här "traditioner" när det är voffeldagen eller bullens dag eller varför inte semlans dag?.
Vi brukar vara rätt dåliga på dessa traditioner, vet inte om jag kan skylla på att jag inte tycker om semlor att det är därför jag inte köper hem till resten av familjen.
Jag tror där imot att det kan bli ändring på detta, när Felicia blir lite större och hon hör av sina kompisar på dagis eller i skolan att det är våffeldagen eller bullens dag så kommer jag nog hänga med Svenska folket och baka bullar eller gå till affären och se till att det blir våfflor när den dagen kommer semlorna där imot får nog bli som det blir vi bort bjudna och det finns semlor, varsågod och ät men jag kommer någ inte vara så noga och köpa hem dom.

Idag står det i tidningen att det kan bli upp till +8 grader =)
vad tycker ni kan man ha det här på sig nu?



Jag ska fråga Patrik oxå vad han tycker?
vill inte att det ska se för vårigt ut.



Kommentarer
Postat av: Carro

Vi är inte heller så att vi följer alla traditioner så.. Men ibland lyckas vi ;)

Jättefina outfits! Jag väntar nog någon vecka till med det riktigt våriga. :)

2010-03-25 @ 21:28:57
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0