Pengar, pengar, pengar

"Stockholm! Here I come!"
Den 7 Maj intar hon scenen i globen.
Jag fick ett sms av Malin om att hon är sugen på konser och tipsade om Lady Gagas spelning i globen.
Jiippiieeeee, tänkte jag. Jag som älskar konserer och vill mer än gärna gå.
Men sen kommer den förbaskande ekonomin in i bilden igen.
Har gjort en liten lista på hur den 7 Maj skulle kunna se ut ekonomiskt för oss:
Biljetten: 650kr
Tåg upp och hem ca 300kr
Mat, både när vi kommer upp till sthlm, natten, och sen frukost och lunch dagen efter ca 350kr.
Utgång: inträde beroende på vart man går i sthlm men säg 200kr sen blir det ju alltid någon cider eller drink så lägg till någon hundralapp där.
Taxi resa dit vi sedan sover kommer kosta några hundra lappar
Kostnaden för den här resan skulle ligga kring 2000kr och det har jag inte råd med som det ser ut just nu =( *snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0