Nu är jag helt slut

Äntligen var tentan avklarad, hoppas, hoppas bara att jag slipper göra en omtenta.
Det tog nästan exakt 5 timmar och 8 hela handskrivna A4-papper blev det så mycket har jag inte skrivit för hand sen jag gjorde nationella proven på gymnasiet.
Nu börjar den eviga väntan på resultatet, 4 veckor har dom på sig att rätta alla tentor jag vill varken säga att det gick bra eller dåligt. Man känner alltid lite tvivel efter man har snackat med kompisarna som oxå skriv tentan idag tänk så fick jag med helt fel saker, eller tänk så var jag inte tydlig nog. Jag vet iallafall att jag fick med alla böcker vissa fler gånger än andra.
Slut pratat om tentan nu.

På eftermiddan sen så gick jag en helkropps massage av min lilla syster som har sin praktik på en salang borta vid kaffe kaka.=).

Medans jag väntade på Patrik skulle sluta arbetet gick jag bort till Lindex för att lägga undan den jeans jacka som jag nu har bestämt mig för att köpa. Och då hittade jag även den här skjortan som skulle passa perfekt till jeans jackan och ett par snygga ljusa jeans i sommar håller ni med mig?.

 
399kr


249kr Lindex

Jeans jackan köper jag imorrn med min 30% rabatt kupong då jag, syrran och Felicia ska ha en heldag på stan. Skjortan köper jag när lönen har kommit men en till 30% rabatt kupong.

Nu ska vi käka kvälls mat och sen åker vi hem till mamma och pappa på en kvälls fika.

Vi ses och hörs!


Kommentarer
Postat av: P

Håller inte med, tycker inte det passar ihop prismässigt :)

2010-03-18 @ 17:31:33
Postat av: Carro

Åh, den jackan är så snyyyygg! Skönt med maasage!

2010-03-18 @ 21:42:46
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0