Lördag

Hej.

Idag har jag ett låångt pass framför mig på jobbet, 12-20.30 inte så roligt men om man istället tänker på hur mycket pengar det kommer att ge oss så känns det genast mycket lättare.
Om ni har vägarna förbi så snälla kom in och handla av mig. Det tråkigtaste som finns är när man sitter där ett helt pass och det kommer inte en ända som man känner. 
Idag är det ändå lördag så den chansen är väldigt liten.

Igår kväll tittade vi på Luftslottet som sprängdes och visst den var klart se värd, men jag hade mycket högre förväntningar på den. 
Vad tycker ni som har sätt den var det en 10 poängare, eller inte?.

Lillskruttan är fortfarande väldigt förskyld och har hög feber så jag kan räkna med att vara hemma på Måndag och kanske Tisdag till och med.

Tänkte dela med mig av en mycket god maträtt som jag precis har gjort i ordning och ska käka till lunch.

Keso Kaka
Vispa 4 ägg med en halv dl socker tills det blir pösig
Häll sedan i 1 dl vetemjöl, en stor keso och 2 dl gräddfil rör om och tillsätt sedan 1dl krossad sötmandel
ställ ugnen på 175 grader och grädda i ca 1 timme.
Servera med bacon eller jordgubbsylt.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0